Известие

Collapse
No announcement yet.

Прекъсва и трудно пали

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Прекъсва и трудно пали

    Добро утро, колеги!

    Алфичката нещо се смути скоро след смяна на горивна помпа и може и да има връзка с проблема.

    На студен двигател пали трудно, прекъсва и не може да се изфорсира, сякаш няма мощност.
    Това се случва, докато не мине на газ, от там нататък няма проблем.

    Както казах, нова помпа, а също и почистени инжектори, като в началото беше без проблем и вървеше и палеше добре, но въпреки това не изключвам и двете възможности.
    Мисля си още за сондата..
    166 2.4 JTD

  • #2
    Провери горивни регулатор
    Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

    Comment


    • #3
      Може ли малко инфо, къде е и как да го проверя, че в момента нямам достъп до ръководството?

      Благодаря!
      166 2.4 JTD

      Comment


      • #4
        Ако си с пластмасовия колектор е под него. Но проверката се прави с манометър закачен на бензиновата рейка. Налягането на празен ход трябва да е около 2.6 бара. На пълна газ или с изваден вакуум 3 бара.
        Не знам с кой мотор си 8 или 16 клапана но наляганията важът и за двата. На 16 клапановия регулатора е на самата рейка.
        Last edited by nedko87; d.m.y г., 14:34.
        Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от mirecyt Покажи съобщение
          Добро утро, колеги!

          Алфичката нещо се смути скоро след смяна на горивна помпа и може и да има връзка с проблема.

          На студен двигател пали трудно, прекъсва и не може да се изфорсира, сякаш няма мощност.
          Това се случва, докато не мине на газ, от там нататък няма проблем.

          Както казах, нова помпа, а също и почистени инжектори, като в началото беше без проблем и вървеше и палеше добре, но въпреки това не изключвам и двете възможности.
          Мисля си още за сондата..
          Аз при това положение бих се върнал обратно в резервоара там да гледам какво се случва... Практиката показва че в повечето случаи там е проблема..
          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

          Comment


          • #6
            8 клапанова е, но мисля, че не е пластмасов колектора.
            Благодаря и на двама ви!
            166 2.4 JTD

            Comment


            • #7
              Маркуча в резервоара се оказа
              Last edited by mirecyt; d.m.y г., 21:49.
              166 2.4 JTD

              Comment

              Working...
              X